Πέμπτη 22.01.09, 20:30. Οδός Πειραιώς. Μεταχειρίστηκαν την πορεία ως συνήθως για να σπάσουν και να δείρουν. Για την τιμή της Κούνεβα. Ως αντίσταση στην εγκόσμια αδικία η τυφλή (ακόμη χειρότερα και κωφή) βία. ΕΛΑΣ, βεβαίως, πουθενά κι ο στόχος διάφανος.
Καδρόνια και μάρμαρα από τη μία, κοπελίτσες, σερβιτόροι, μουσικοί και θαμώνες απ'την άλλη. Θρύψαλα το BIOS κι οι άνθρωποί του σαπακιασμένοι. Διότι το μαγαζί τόλμησε να πατήσει ξένα χωράφια. Είπε κι αυτό να ασχοληθεί με την υπόθεση της υπενοικιαζόμενης συνδικαλίστριας δίχως κίνητρα εντελώς ανιδιοτελή και αλτρουιστικά. Πήγε, με δυο λόγια, να φάει λίγο απ'το ψωμί του επαγγελματία κουκουλοφόρου.
Κι ύστερα έχεις το κάθε αφελές ανδράποδο της ανέχειας που γεννά ιδεοληψία, το κάθε έρμαιο των παιδικών τραυμάτων και των μετεφηβικών απωθημένων, που βγαίνει στα διαδίκτυα πίσω από την ηλεκτρονική κουκούλα της ανωνυμίας επικροτώντας το ξυλίκι.
Εύγε λοιπόν. Αβαντάρετε τον τσαμπουκά που εξυπηρετεί άριστα τα πραγματικά κέντρα εξουσίας της μεταβιομηχανικής νεοφεουδαλικής καπιταλιστικής μας φάσης, παροχετευόμενος στο σπάσιμο μαγαζιών και τη δημιουργία σπινθιρισμών. Μία, δύο, τρεις - πού θα πάει. Θα πάρει μπρος το επόμενο στάδιο της παγκόσμιας ιστορίας που μας επιφυλάσσουν οι αυτοματισμοί της απληστίας.
Κι ούτε βλέπει κανείς να αντιδρούν οι συνεπείς, οι ιδεολόγοι, οι βέροι αντιεξουσιαστές της αποφυγής της βίας. Απόντες, δυστυχώς, την ώρα που επαναστατική τους υποχρέωση θα ήταν να περιφρουρούν το αληθινό εν σπέρματι κίνημα, οι σύντροφοι των όσων αξιοπρεπών καταλήψεων εκεί έξω. Από εκείνες με τσίπα κι όχι με Τσίπρα.
Απών και ο κοινός νους, αδύναμος να παράξει τα στοιχειωδέστερα των ερωτημάτων: Γιατί, όταν καταστρέφεται το εκάστοτε BIOS, το κράτος ως σώματα ασφαλείας - που υποχρεούται να υπερασπίζεται τον στόχο οποιασδηποτε βίαιης ενέργειας - είναι ΠΑΝΤΑ απόν; Γιατί, από την άλλη, το κράτος ως τοπική αυτοδιοίκηση είναι ΠΑΝΤΑ στο σημείο σε μισή ώρα να μαζέψει τα σπασμένα;
Πόσο κρίμα. Θύματα: Άνθρωποι-κοκτέηλ αφέλειας και τεστοστερόνης, ανεργίας και συμπλεγματισμών. Είστε, δυστυχέστατα, το μπουζί στη μηχανή τους. Αναρωτηθείτε ποιοι υποδεικνύουν ποιο μαγαζί έχει σειρά, υπό το πρόσχημα ότι "όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας". Ποιοι σας πουλούν για επαναστατικές κορδέλες ατόφιο το credo και τον σκοταδισμό της Νέας Τάξης χειριζόμενοι άριστα τεχνικές προπαγάνδας και μάρκετινγκ.
Ποιοι διαβρώνουν την καταλυτική δύναμη του ανθρώπινου όντος, ενταφιάζοντας όλο και βαθύτερα το αντιστασιακό φως της συμπόνιας, της ευσπλαχνίας, της αγάπης.
Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
25 σχόλια:
" Ποιοι διαβρώνουν την καταλυτική δύναμη του ανθρώπινου όντος, ενταφιάζοντας όλο και βαθύτερα το αντιστασιακό φως της συμπόνιας, της ευσπλαχνίας, της αγάπης; "
καλά μιλάμε συγκινήθηκα. είσαι ποιητής εκ του προχείρου κι έχεις τη μορφής του χοίρου...
χοίρος=γουρούνι=μπάτσος
ως γνωστόν μια από τις λειτουργίες των χοίρων είναι να υπερασπίζονται και τους lifestyle μαγαζάτορες
λυπάμαι που είσαι τόσο εμπαθής και νυχτωμένος. χαρακτηριστικό, ότι σχολιάζεις την τελυταία μόνο πρόταση - την πιο εύκολη για κοροϊδία και πιο δύσκολη για κατανόηση. ευχαριστώ. η σιωπή σου για την ταμπακιέρα και το ντεσού της υπόθεσης μιλά από μόνη της.
πράγματι πολύ δύσκολη στην κατανόηση η φράση: τόσο δύσκολη που δεν κατάλαβα ότι λέει "εσείς οι σπάστες είστε κανίβαλλοι και καθόλου ανθρωπιστές σαν και μας τους ευαίσθητους τύπους"
ω ντεσου ντεσου
ακόμα δυσκολότερη στην κατανόηση η χρήση της λέξης "κατανόηση". κανίβαλλοι είναι ένας πετυχημένος όρος. όχι όμως με την έννοια του άξεστοι. με την έννοια ότι εκμεταλλευόμενοι τη λειτουργία της οργής, μας έχουν βάλει να ξεσκίζουμε τις ίδιες μας τις σάρκες. (κι εσύ ευαίσθητος τύπος είσαι.)
Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι βία.
Βία που με τα προσόντα σου και τις ικανότητές σου (αναλυτική φιλοσοφία κτλ) δε νομίζω ποτέ να γνωρίσεις.
Επίσης αυτό με την ανωνυμία δεν το καταλαβαίνω, το μπλόγκ που αναφέρεις είναι πολύ επώνυμο, αντίθετα με εσένα που δεν σε έχω ξανακούσει.
πέρα απο το πραγματικά αξιολύπητο τρόπο γραφής σου -μου πήρε κάποια ώρα για να καταλάβω ότι δεν ειρωνέυεσαι και εννοείς όλες αυτές τις γελοιότητες που αραδιάζεις- λες και ψέμματα απο πάνω.
"Καδρόνια και μάρμαρα από τη μία, κοπελίτσες, σερβιτόροι, μουσικοί και θαμώνες απ'την άλλη. Θρύψαλα το BIOS κι οι άνθρωποί του σαπακιασμένοι. Διότι το μαγαζί τόλμησε να πατήσει ξένα χωράφια. Είπε κι αυτό να ασχοληθεί με την υπόθεση της υπενοικιαζόμενης συνδικαλίστριας δίχως κίνητρα εντελώς ανιδιοτελή και αλτρουιστικά. Πήγε, με δυο λόγια, να φάει λίγο απ'το ψωμί του επαγγελματία κουκουλοφόρου."
Επειδή στην όλη φάση του σπασίματος ήμουν σε πολύ κοντινή απόσταση, ούτε θρύψαλα έγινε το μαγαζί
(2 τζαμαρίες σπάσανε), ούτε βρεθήκαν να τις τρώνε "θαμώνες, κοπελίτσες, σερβιτόροι και μουσικοί". Όσο για την ανδιοτέλεια του bios, την εκδήλωση για την κούνεβα άλλοι την έκαναν εκεί, και ήταν μεγάλο λάθος τους, το bios απλά μάζευε τα λεφτά απο το μπαρ όσων αφελών ήρθαν για αλληλεγγύη και ήθελαν να πιουν κ ένα ποτό (8 ευρώ) και ευελπιστούσε ίσως και σε κάποια θετική επαναστατική κ καλά υστεροφημία. Μέχρι και diy φεστιβαλ είχε στεγάσει στο παρελθόν, στην κούνεβα θα κόλωνε; Επειδή για το θέμα της αλληλεγγύης κάποιοι φτύσαν και φτύνουν αίμα, ήταν κάπως ξεδιάντροπο όλο αυτό, μια αφίσσα κ καλά αλληλεγγύης και ένα παραπεταμένο κουτί, για το ξεκάρφωμα και τα ποτά να πηγαίνουν στον μαγαζάτορα.
Παρόλα αυτά: το bios σπάστηκε γιατί βρέθηκε στο δρόμο της πορείας και πολύς κόσμος θεωρεί την υπαρξή του εχθρική γενικά για την πόλη που ζει. Δε σπάστηκε δηλ. για την κούνεβα. Σπάστηκε όπως σπάστηκαν κι άλλα κωλομάγαζα π.χ. το mamacas ή το mad.
αν ήταν να σπαστεί για την κούνεβα θα είχε γίνει αυθημερόν όταν έκαναν εκείνη την άθλια βραδυά "αλληλεγγύης". Αντ΄αυτού κάποιοι άνθρωποι του χώρου τον οποίον κατηγορείς ως επαγγελματίς κουκολοφόρους, απο ότι έμαθα, αρκέστηκαν σε συζήτηση με τους διοργανωτές και μια 3-λεπτη παρέμβαση στα μικρόφωνα. Αν ήθελαν θα το έσπαγαν τότε.
Σταμάτα οποτε να ψέυδεσαι ή τουλάχιστον μάθε να γράφεις αξιοπρεπώς, γιατί ο συν
δυασμός των ψεμμάτων με ττο τραγικό σου στυλάκι, προκαλεί αηδία.
θύμα ανεργίας, οι τζαμαρίες ήταν επτά και ο τραμπουκισμός έκδηλος. ένας τουλάχιστον την έφαγε με μάρμαρο κατακέφαλα, δύο φάγανε τα μπουκέτα τους, μία την κλωτσιά της συν καμμένο χέρι από το φλεγόμενο κάδο που εσκασε στο κράσπεδο μπροστά στο μαγαζί. οι γνωστές ψιλές πεσανε και σε όποιον παρατρεχάμενο πήγε να διμαρτυρηθεί. θεωρώ την πηγή μου έγκυρη, αλλά θα διασταυρώσω κι αν είμαι ανακριβής να είσαι σίγουρος/-η ότι θα επανορθώσω.
συμφωνώ ότι η έμπνευση του μαγαζιού για Κούνεβα-party ήταν ατυχέστατη στο όριο του προκλητικού. επίσης ότι η αισχροκέρδια στις τιμές των ποτών στην αθήνα συνάδει με την αυτή σε πολλά άλλα αγαθά κι έχει κανταντήσει σκάνδαλο.
κι ούτε λέω επαγγελματίες κουκουλοφόρους εκείνους που βγαίνουν στο δρόμο. μιλάω για κέντρα που κατευθύνουν τεχνιέντως οργισμένα παιδιά και μπαχαλάκηδες μαζί. διότι κερδίζουν απ'όλο αυτό που τρέχει και τους έρχεται κουτί.
παρ'όλα αυτά, επίτρεψέ μου να θεωρώ το σπάσιμο του οποιοδήποτε bios ανεπίτρεπτο και τελείως εναντίον των στόχων του οποιουδήποτε κινήματος. στο κάτω-κάτω, άμα είναι να γίνει επανάσταση πάρε τη βαστίλλη και μην πουλάς μαγκιά στα καφέ.
και δες το: το σύστημα που πολεμάς σε έχει εγκλωβίσει στο κέντρο μιας πόλης που εσκεμμένα γκετοποιείται για να περιορίζονται εκεί οι βίαιες αντιδράσεις. εις βάρος κατοίκων εξαθλιωμένων γειτονιών και φτωχων στη βάση κατοίκων που μετά στοχοποιούν τους μετανάστες.
όταν κάνεις πορεία στο ψυχικό και την εκάλη θα διαφωνήσω πάλι, αλλα κάπου θα σε παραδεχτώ. στο δρόμο της πορείας ήταν και το υπουργείο - και μη μου πεις ότι δεν το'χεις αμα θες να το καταλάβεις. και χτες δε γεννήθηκα και το χημικό μου έχω φάει. γιατί δε θες? για τον ίδιο λόγο που οι διμοιρίες από δίπλα ταΐζουν δακρυγόνα τα 14χρονα και τους συνταξιούχους και αφήνουνε τα μαγαζιά να καίγονται και να πλιατσικολογούνται.
μην κοιτάς δίπλα σου. κοίτα λίγο πιο πάνω.
greek rider η βία στην οποία αναφέρεσαι είναι υπαρκτή και μας πιάνει όλους - πλην πουλημένων κομματόσκυλων που έχουν ασυλία για μια-δυο τετραετίες ή γόνων μεγάλων τζακιών. δεν είμαι ούτε το ένα ούτε το άλλο. έκατσε οι μισθωτοί γονείς ου να με στείλουν σε ιδιωτικό. κι ο γρηγορόπουλος εκεί πήγε και τον έχεις άγιο.
το μπλογκ που αναφέρω είναι γνωστό, το δικό μου όχι. αλλά εγώ τουλάχιστον είμαι διάφανος. λέω: αυτός είμαι με ονοματεπώνυμο κι αυτή είναι η άποψή μου, πιστεύονται σε όση δημοκρατία μας έχει απομείνει.
mpogdane na mas deikseis to ptyxio sou, de se pisteuoume oti eisai aristouxos hahahaha
δυστυχώς, το πτυχίο μου το έφαγα σε καιρούς χαλεπούς. το απολυτήριο σου κάνει;
τί να σου κάνω που έχεις συνηθίσει είτε σε δημοσιογράφους-τσιράκια των εξουσιών είτε σε δημοσιογράφους που σου χαϊδεύουν τ'αυτιά για να μπαίνουν άλλοι στη βουλή. αλλά είπαμε, το στερεότυπο (σπασίκλας, ρουφιάνος, κωλόπαιδο, γουρούνι, αντεξουσιαστής κτλ) είναι η εύκολη λύση. διότι θέλει πολλή δουλειά να δει ο ένας τον άλλο ως άνθρωπο.
πάντως αν έχεις να πεις κάτι κομματάκι πιο ουσιώδες πάνω σ'αυτά που λέω εγώ ό,τι βήμα έχω στο παραχωρώ. και κοιμάμαι με τη συνείδησή μου ήσυχη.
ακόμα και η βλακεία μου είναι δική μου και δε χρωστάω σε κανένα πάτρονα, εργατοπατέρα, καθοδηγητή.
ως απλός αναγνώστης κάποιες παρατηρήσεις
κομματάκι δύσκολο να ξέρω τι λες στο ραδιόφωνο 1 με 3 τα ξημερώματα αλλά εδώ και 2 μήνες έχεις αναρτήσει στο blog σου 2 κείμενα σχετικά με τα γεγονότα του δεκέμβρη και τις μετέπειτα κινητοποιήσεις.
Το παρόν σου κείμενο "διαπνέεται" από μια μελαγχολική καταγγελία, θα έλεγες πως περιχαρακωμένος μέσα στην απέραντη μοναξιά σου είσαι ο μοναδικός, τελευταίος Άνθρωπος που δε βλέπει φως πουθενά αφού και οι επαγγελματίες ανθρωπιστές ιδεολόγοι ψόφησαν και αυτό το τελευταίο που σου απέμεινε, να πιεις το ποτό σου στο bios εις υγείαν της κούνεβα, σου το χάλασαν κάτι υπάνθρωποι "ανεργίας και συμπλεγματισμών". Υποθέτω θέλεις πλήρη απασχόληση και σωστή παιδεία που να μην παράγει και αναπαράγει τέτοιου είδους συμπλέγματα!
Δεν ξέρω ποιός άλλος είσαι, μπορώ να κρίνω από το παρόν κείμενό σου, θα έλεγα ότι έχεις δει την αλήθεια και η φωνούλα μέσα σου πραγματικά μπορεί να σώσει την κακόμοιρη ελλαδίτσα, που έγινε διεθνώς ρεζίλι όπως γράφεις στην πρώτη σου ανάρτηση για τα γεγονότα του δεκέμβρη.
Δε τα βάζεις με τα σκοτεινά κέντρα εξουσίας, τα βάζεις με αυτούς που δεν τα καταλαβαίνουν. Και βεβαίως δεν αναπαράγεις την ίδια συστημική βία με αυτή που καταγγέλεις! μένεις με το δάχτυλο τεντωμένο να δείχνεις Αυτό Που Φταίει. Ο συναισθηματικός μαρασμός σου οφείλεται στην ανιδεότητα των άλλων! τι κρίμα. Θα μπορούσες πραγματικά, μόνος σου, αν έπαιρνες την εξουσία στα χέρια σου, να αλλάξεις τον κόσμο. Είναι άλλες οι προθέσεις σου; δεν ξέρω, αυτό που έγραψες αυτά μου λένε.
Όσον αφορά τη συμπόνοια, την ευσπλαχνία και την αγάπη, μεγάλη κουβέντα είπες και μεγάλη συζήτηση άνοιξες :). Ας σου θυμίσω ότι η αγία τριάδα μπήκε ως κατηγορία πολιτικής συνείδησης στο δημόσιο χώρο όταν ο άνθρωπος έπαψε να είναι το λογικό του και άρχισε να κυριαρχείται από την ανάγκη. Από την πείνα ας πούμε που βγαίνει και τα σπάει και γι αυτό είναι τυφλή και βουβή. Πως να ελέγξεις και πως να προβλέψεις τη βία; ο οίκτος για τα "καημένα" αυτά στρώματα που κι αυτά μπορούν να αλλάξουν την ιστορία, έγινε συμπόνια και ευσπλαχνία για να αποπροσωποποιηθεί και να μπορέσει να εξαπλωθεί. Να αγκαλιάσει όλο το "κίνημα". Από την άλλη εσύ δε νιώθεις συμπόνοια για αυτούς που κυριαρχούνται από την ανέχεια και την ανάγκη, αν και θα όφειλες στη βάση του ανιδιοτελούς ανθρωπισμού σου.
Κοντολογής με μπέρδεψες.
καλά δε σου΄χει περάσει ποτέ απο το μυαλό ότι όταν αναφέρεσαι για ένα γεγονός δημόσια, καταγγέλοντας μάλιστα ανθρώπους και τα ρέστα, ότι πρέπει τουλάχιστον να είσαι παρόν; δε με εκπλήσσει, η δημοσιοκαφρική σου ηθική είναι έκδηλη. αλλά μην το παίζεις μμετά σκετπόμενος και ευαίσθητος, το να σπέρνεις δημόσια ψέμματα "που τα ξέρεις απο πρώτο χέρι", δε διαφέρει σε τίποτε απο τη στάση και την πρακτική του χειρότερου κομματιού της δημοσιογραφίας.
όχι δε σπάστηκαν 7 τζαμαρίες. Κυρίως γιατί όταν έφτασε η πορεία έξω απο το κωλοbios, είχαν ήδη κατεβάσει τα ρολά και μόνο το τζάμι της εισόδου έμενε. σηκώθηκε ένα ρολό κι έσπασε κ άλλη μια. Την προάσπιση του bios την ανέλαβε μια εργαζόμενη και το αφεντικό. ούτε θαμώνες ουτε μουσικοί. κανείς δε μπήκε μέσα στο bios να βαρέσει κόσμο. δεν είδα να χτυπιέται κανείς τους, αλλά ίσως και να γινε. όταν κάποιος πάει να σπάσει μια τζαμαρία κ εσύ μπαίνεις μπροστά του για να υπερασπίσεις την τζαμαρία, πιθανό είναι να φας καμμιά ξώφαλτση.
ο κάδος άναψε για να χρησιμοποιηθεί ως οδόφραγμα, δεδομένου ότι τα ματ ήταν απο πίσω. πήρε πολύ γιατί δεν ξέρω τι σκατά είχε μέσα, πάντως απέιχε 5-6 μέτρα απο το bios. να κάηκε το ΄χερι κάποιου αυτό οφείλεται είτε σε ατύχημα είτε σε δική του λαναθασμένη κίνηση. δεν μπήκε φωτιά δηλ. στο bios. αν πήγε κάποιος να μετακινήσει ένα φλεγόμενο κάδο, τι να πω, αυτό είναι απλά αποκοτιά.
επίσης γρα΄φεις για το bios:
"Είπε κι αυτό να ασχοληθεί με την υπόθεση της υπενοικιαζόμενης συνδικαλίστριας δίχως κίνητρα εντελώς ανιδιοτελή και αλτρουιστικά."
και στην απαντησή σου λίγο πιο μετά:
"συμφωνώ ότι η έμπνευση του μαγαζιού για Κούνεβα-party ήταν ατυχέστατη στο όριο του προκλητικού"
αποφάσισε: το bios το έκανε απο καλή καρδιά ή με προκλητική διάθεση;
για τα υπόλοιπα, δεν απαντώ καν, δε θέλω να πέσω σε τόσο χαμηλό επίπεδο.
σταμάτα να ξερνάς ψέμματα ωστόσο γιατί όλα έχουν τα οριά τους (πλην της ανθρώπινης βλακείας δυστυχώς).
@Κ.Μπογδάνος, ποτέ δεν πρόκειται να κατηγορήσω κάποιον επειδή πήγε ή όχι στη σχολή μωραίτη, είναι όμως περίεργο που συνήθως οι απόφοιτοι τέτοιων σχολείων αναφέρονται σχεδόν πάντοτε, μονοδιάστατα, στη μια μόνο μορφή βίας και όχι και στις άλλες που είναι πολύ συγκλονιστικότερες και πιο καθολικές. Επίσης το μπάκράουντ του κάθε ενός μπορείς εύκολα να το καταλάβεις και από άποψη ποιότητας και από άποψη ποσότητας όταν τον διαβάσεις χωρίς να σου πει ποτέ τι σπουδές έχει κάνει.
Σε αυτό με την ανωνυμία πιστεύω ότι κάνεις τραγικό λάθος, εδώ μέσα οι περισσότεροι έχουν όνομα και επώνυμο (π.χ. cynical ή Greek Rider, busy bee κτλ) και το βιογραφικό τους είναι αυτά που γράφουν.
Συνεπώς όταν κάποιος αναφέρει το "πολιτικό" του όνομα δεν μου λέει κάτι σημαντικό. Γιατί για να γνωρίζεις πραγματικά κάποιον δεν φτάνει ποτέ μόνο το επώνυμό του, το επώνυμο λοιπόν δεν μπορεί να γίνεται άλλοθι αυξημένης εντιμότητας. Αντίθετα το να γνωρίσεις κάποιον μέσω αυτών που γράφει για μήνες ή χρόνια είναι κατά τη γνώμη μου ο πιο διαυγής τρόπος επαφής μαζί του.
Εγώ γνωρίζω πλέον τα άτομα που δεν έχουν καν ψευδώνυμο και γράφουν ως ανώνυμοι.
Επίσης το "πολιτικό" όνομα πολλές φορές χρησιμοποιείται για λόγους προσωπικής προβολής ή για κομματικούς λόγους κτλ. Όταν κάποιος αντίθετα χρησιμοποιεί το όνομα που διάλεξε στην μπλογκόσφαιρα δείχνει ότι γράφει περισσότερο αδέσμευτα και ειλικρινά.
Και λέω "πολιτικό" όνομα και όχι πραγματικό επειδή τελικά για την μεγάλη πλειοψηφία το όνομα εδώ μέσα και η ταυτότητα που απορρέει από αυτό μας ακολουθεί και στην υπόλοιπη ζωή μας. Μερικές φορές που έχω βρεθεί με άτομα bloggers μιλάμε με τα ονόματα που έχουμε εδώ μέσα. Αυτοί τελικά είμαστε. Ίσως αφήσαμε την παλαιά ταυτότητά μας επιλέγοντας αυτήν εδώ την καινούργια.
Βέβαια υπάρχουν πολλοί που χρησιμοποιούν τις δικτυακές ταυτότητες για να έχουν πολλαπλές παρουσίες και να παίζουν κάποια παιχνίδια. Αυτοί γρήγορα μπορούν να αποκαλυφθούν στα μάτια ενός έμπειρου χρήστη. Καμιά φορά συναντάω τέτοια άτομα που έχουν πολλά μπλόγκς και προσπαθούν να κάνουν κάτι με πολλαπλή παρουσία. Απλά γίνονται ρεζίλι.
Τέλος σου θυμίζω ότι πολλοί είναι με το δίκιο τους υπερευαίσθητοι γιατί έχουν βαρεθεί να τους παρακολουθούν κυβερνομπάτσοι για το μόνο λόγο ότι λένε τη γνώμη τους που πολλές φορές δεν ταιριάζει με τη λογική της εξουσίας...
@θύμα ανεργίας - χαρακτηριστικό του ότι δεν επιθυμείς να καταλάβεις αυτό που λέω είαι ότι τα δύο σχόλιά μου για το bios είναι στο ίδιο πνεύμα! "χωρίς κίνητρα αλτρουιστικά και ανιδιοτελή" είπα εξ αρχής ότι έγινε η εκδήλωση για την συνδικαλίστρια.
επικοινωνιακά, το λάθος μου είναι ότι εστίασα στο bios, ενώ αναφέρομαι στα αίτια μιας συνολικότερης κατάστασης και πρακτικής ειδικότερα. κατά τα άλλα, να είσαι καλά. και μην εκπλαγείς αν συναντηθούμε στους δρόμους. φροντίζω να είμαι αυτόπτης συχνότερα από όσο φαντάζεσαι.
@ερ - ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να δεις το δάσος και όχι το δέντρο. σε διαβεβαιώ ότι νιώθω αγάπη (και όχι οίκτο) για εκείνους που κυριαρχούνται από την ανέχεια και την ανάγκη - και λυπάμαι αν το κείμενό μου δεν το εξέφρασε ικανοποιητικά. επίσης αισθάνομαι αγανάκτηση απέναντι στην κρατική αναλγησία και υποκρισία που περιθωριοποιούν ανθρώπους, καταστώντας τους με περισσή τέχνη και δολιότητα αντιπάλους μεγάλης μερίδας συμπολιτών τους και δυνάμει φυσικών τους συμμάχων.
ειδικά στην ελλάδα, το εν πολλοίς προκάτ έθνος πάλαι ποτέ κατσαπλιάδων και κοτζαμπάσηδων με την απουσία βιομηχανικής κουλτούρας και αστικής παράδοσης, η ταξική πάλη είναι ακανθώδες θέμα. διότι - αν βάλεις στην άκρη τη φιγούρα πλείστων τηλεκαμμένων και φτωχοτρέντηδων - 9 στους δέκα (που λέει ο λόγος) στην ίδια τάξη ανήκουμε, μοιραζόμενοι την ίδια εργασιακή και εισοδηματική επισφάλεια. και βέβαια, ο ένας που κάνει κουμάντο χαίρει αγρίως όταν διαχρονικά πλακωνόμαστε μεταξύ μας.
Σας έχω διαβάσει και κάποιες φορές σας ακούω στον City, έχω μια πρώτη (αρνητική) άποψη για την εκπομπή σας όπως και για κάποια σχόλια που κάνετε εδώ.
Θέλω να προσυπογράψω (κι εγώ με την επώνυμη ψευδωνυμία του μπλογκ) μέχρι τελείας το τελευταίο σχόλιο του Greek Rider.
manos
Κάθομαι & ακούω την εκπομπή σου παρακινημένος από το σχόλιο ακριβώς από πάνω. Φίλε, είναι άθλια - δε σου είπαν στο μάθημα αναλυτικής φιλοσοφίας ότι οι καφενειακές συζητήσεις γίνονται στο καφενείο (ή καλύτερα καθόλου); Βέβαια, ευτυχώς που έχουμε εσένα να μας εξηγείς τα περί μακροοικονομικών μεγεθών & το ποιος απέσυρε ποιά προσφορά λόγω των riots, όλα υπό συνοδεία μουσικής για ασανσέρ... Αν & το καλύτερο είναι το ποστ σου παρακάτω σ'αυτό το blog για το πως πήρες το πλοίο για Μύκονο - α μπα, το παίρνω πίσω, είναι το κομμάτι που μόλις έβαλες για τους κακούς βόρειους γείτονες. ΟΥΣΤ! Μαλάκα...
Πολύ το παιδεύετε το θέμα. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΩΤΕ καταστρέφει ξένη περιουσία (είτε αυτό είναι το Βιος είτε ενα περιπτερο) ειναι κάφρος και δεν έχει καμμία απολύτως δικαιολογία. Υποτίθεται ότι δεν έχουμε ουρές και δεν ζούμε στα δέντρα. Αντιστοίχως, ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΩΤΕ μπαίνει σε ένα blog και επιτίθεται υβριστικά ή/και ειρωνικά στο συγγραφέα του, είναι επίσης κάφρος και πρέπει να αντιμέτωπίζεται ως white noise.
Με άλλα λόγια, όποιος δεν σέβεται την δημοκρατία και δεν αντιλαμβάνεται την εννοια του πολιτισμού (είτε στο δρόμο, είτε στην οθόνη), πρέπει απλά να μπαίνει στο περιθώριο μαζί με τους ομοίους συν-κάφρους.
Σπάστε τα κεφάλια σας μεταξύ σας όσοι έχετε ουρές. Στις πολιτιμένες χώρες του κόσμου φτιάχνουν μικροτσίπ και ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενώ στην Ταγκανίκα που έχετε καταντήσει την Έλλάδα, το μόνο που φτιάχνεται είναι το φραπόγαλο στις καφετέριες και οι μολότωφ στους δρόμους. Ρεζίλι. Αριστεροί και δεξιοί, άγαμοι θήται.
tzardi, το δημοκρατικό σου κουβαδάκι & παραπέρα... άλλωστε εσένα τι σε καίει, την έκανες νωρίς από ελλάδα, σωστά;
ανώνυμε, παρουσιάσου πρώτα και μετά θα μάθεις τα δρομολόγια μου...
τα οποία φυσικά δεν έχουν καμμία σχέση για το αν με καίει η παρακμή της χώρας μου (ή μάλλον των ηλιθίων κατοίκων της με την βαθεία ριζομένη αριστερο-επαναστατική-του-κώλου ιδεολογία)...
Ανώνυμε, προσυπογράφω τη θέση του tzardis. Κομπλεξικός είσαι (προκύπτει από την αναφορά σου στην αναλυτική φιλοσοφία), κοινωνικός ρατσιστής (προκύπτει από την αναφορά σου στη Μύκονο) και με πλήρη απουσία εποικοδομητικής διάθεσης. Κι όχι έπειδή δε γουστάρεις την εκπομπή μου. Αν σου άρεσε θα ανησυχούσα.
Αντίθετα, ο manos που δεν τη συμπαθεί με κάνει να προβληματιστώ. Διότι το ιστολόγιο του είναι αξιόλογο κι ο άνθρωπος επικοινωνεί ως πολιτισμένος. Και θα συμφωνήσω μαζί του για το τελευταίο σχόλιο του Greek Rider: Με έκανε να σκεφτώ πράγματα που δεν είχα εκτιμήσει και αποτελεί ουσιώδη τοποθέτηση πάνω στο θέμα 'ατομική ταυτότητα και κυβερνοχώρος'.
Ίσως να θεωρείς τον εαυτό σου πολύ σπουδαίο που κατάφερε να τελειώσει τη σχολή Μωραϊτη και να κάνει και μεταφτυχιακό (sic), αλλά το να διατηρείς μπλογκ με σκοπό να προβάλλεις τα μούτρα σου δεν είναι "πολιτισμός" όπως τον εννοείς...
Πάντως αφεντικά ή δυνάμει αφεντικά και τα τσιράκια τους που κόπτονται να νομιμοποιήσουν την υπάρχουσα μορφή του καθεστώτος και τη σχέση που τη στηρίζει προφανώς δεν μπορούν να κατανοήσουν τα γεγονότα και το νόημά τους όταν αλλάζουν οι ιστορικές συνθήκες.
Μήπως π.χ. και το Μάη του 68 δεν έβριζαν και αποκαλούσαν αλήτες τους νέους που κατέβαιναν και χρησιμοποιόύσαν τα αμάξια ως οδοφράγματα;
Προφανώς δεν μπορεί ο κ. Μπόγδανος να κατανοήσει πώς μπορεί (και τι σημαίνει) να εφαρμοστεί η έμπρακτη κριτική στο φετιχιστικό χαρακτήρα του εμπορεύματος, το μπλοκάρισμα της κυκλοφορίας του κεφαλαίου, η απαλλοτρίωση της ατομικής ιδιοκτησίας κτλ. γιατί αυτά τα πράγματα δεν του τα δίδαξαν στη σχολή που τελείωσε.
Για αυτό και με φανατισμό και "ιδεοληψία, το κάθε έρμαιο των παιδικών τραυμάτων και των μετεφηβικών απωθημένων" όπως ο κ. Μπόγδανος ξερνά την "κανιβαλική" του χολή ενάντια σε ό,τι δε συνάδει με τη συντηρητική αντίληψη για την κοινωνική πραγματικότητα (που όχι τώρα πια δε συμβαδίζει με τα σκατά που κουβαλά στον εγκέφαλο).
Παλιά καίγανε τα βιβλία σήμερα καίνε τα μυαλά των ανθρώπων (Να τι κατάφεραν τα πτυχία και η ιδεολογική τρομοκρατία τόσων και τόσων χρόνων στο σχολείο και το πανεπιστήμιο: να γεννήσουν ακόμα μια υποταγμένη συνείδηση όπως αυτή του κ. Μπογδάνου). Έτσι ερμηνεύεται γιατί έχει βάλει στη διπλανή δεξιά στήλη τα προσόντα του. Για να δηλώσει το παιδικό τραύμα που κουβαλά από το ανελέητο ιδεολογικό ξυλοφόρτωμα που δέχθηκε και που δεν κατάφερε να ξεπεράσει...
Περαστικά!
Μια εξέγερση δεν είναι ούτε παράνομη ούτε νόμιμη και εννοείται πως ξεπερνά όσους δεν κατανοούν γρήγορα τι συμβαίνει γύρω τους.
Πέρα λοιπόν από το κάθε τίποτα που νόμιζει ότι από μηδενικό θα γίνει νούμερο με ένα μπλογκ, το θέμα τώρα είναι να συμβάλλουμε στο να αλλάξουν οι κοινωνικές συνθήκες και στο να βάλουμε τώρα τα θεμέλια ώστε μια μέρα η επανάσταση να μη φαντάζει κάτι μακρυνό και αφηρημένο αλλά κάτι κοντινό και συγκεκριμένο.
Και ο αγώνας αυτός θα είναι αγώνας χαρακωμάτων.
Pantos san akroatis poy etyxe na akoyso kana dyo fores tin ekpompi sas de moy exete dosei tin ais8isi oute oti eiste kapoios poy kserei na kanei dialogo oute kai kapoios mi dogmatikos kai anoixtomyalos an8ropos opos 8elete na paroysiazeste sto blog.
To sizitisa kai me kapoioys filous pou lene oti sas exoun akousei kai den akousa kai ta kalytera gia tin ekpompi.
Βαρέθηκα! Βαρέθηκα την ηλιθιότητα!
Βαρέθηκα τους άθλιους νέους που θέλουν να έχουν τάχα μου σοσιαλιστικές αντιλήψεις χωρίς να έχουν την παραμικρή ιδέα του τί είναι σοσιαλισμός.
Βαρέθηκα επίσης όσους βρίζουν τον Μπογδάνο γιατί αν οι μισοί από εμάς μπορούσαν να σκεφτούν σαν αυτόν έστω και για 5 λεπτά κάθε μέρα, ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος. Τα παραλέει καμιά φορά, αλλά είναι από αγανάκτηση.. νομίζω!
Τέλος πάντων, αν θέλετε να τα σπάσετε, σπάστε τα, εμένα στ' αρχίδια μου. Ούτως ή άλλως την πατρίδα μας μπουρδέλο την έχουμε κάνει. Όλοι μαζί. Απλά θα πρότεινα, αντί να σπάτε βιτρίνες και μαγαζιά που όπως και να ΄χει είναι περιουσία κάποιου, γιατί δεν γαμείτε τους 300 που τρώνε τις περιουσίες όλων μας, τους παρατρεχάμενούς τους και τους επόμενους 300 που θα έρθουν;
Αυτά! Βαρέθηκα! Κι από όσα διάβασα έχω πάλι ημικρανία!
Πίστεψε με, άμα μου άρεσε η εκπομπή σου, θα ανησυχούσα & εγώ... Όσο για τον κομπλεξισμό μου, τις κόπτεται; Ο κομπλεξισμός μου δεν αποτελεί ίαση για την εμετίλα που αποπνέει το blog σου & η εκπομπή σου. Επί του θέματος, κ. Μπ...
Δημοσίευση σχολίου