tag:blogger.com,1999:blog-5509350874638675858.post8603136219800950934..comments2023-06-25T15:57:41.152+03:00Comments on blog C: ΚΑΤΟΙΚΟΙ, ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ και ΓΕΙΤΟΝΕΣΚωνσταντίνος Μπογδάνοςhttp://www.blogger.com/profile/07876609031183863851noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-5509350874638675858.post-52255493432638201382009-02-15T17:36:00.000+02:002009-02-15T17:36:00.000+02:00ΚΑΘΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΟΝΩΝΤΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΛ...ΚΑΘΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΟΝΩΝΤΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ,ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ?ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΠΟΥ Η ΜΠΟΧΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ.ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΜΑΝΤΡΙΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ,ΠΟΥ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΔΗΛΩΝΑΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ,ΝΑ ΣΚΥΨΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ?<BR/> ΟΜΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ?ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ?ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ?ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΑΣ?ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΠΕΤΡΕΣ?ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΤΡΕΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΘΩΣ ΟΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5509350874638675858.post-9294840347344709182009-02-03T05:23:00.000+02:002009-02-03T05:23:00.000+02:00Καλά τα λες treehugger21. Αν το γκαράζ ήταν υπηρεσ...Καλά τα λες treehugger21. Αν το γκαράζ ήταν υπηρεσία δωρεάν, δίχως δε οικονομική επιβάρυνση των ιδιοκτητών διαμερισμάτων των δίπλα πολυκατοικιών για να γίνει, ναι, θα ήμουν υπέρ. Όμως γκαράζ, όπως αυτό λίγο πιο κάτω από το MyMarket (πρώην Metro) με εισιτήριο μένουν μισοάδεια διότι ο μέσος κάτοικος της περιοχής απλά δεν βγαίνει για κόμιστρα στάθμευσης. Συνεπώς, άλλο ένα POLIS είναι μάλλον δώρον άδωρον.<BR/><BR/>Πάντως ταμπακέρα της ανάρτησης είναι οι της κατάληψης.<BR/><BR/>Αύριο 01.00-03.00 η εκπομπή στον city θα ξεκινήσει με αυτό το θέμα και ηχογραφημένα από το σημείο για του λόγου το αληθές. Αν έχεις αϋπνίες πάρε να μου πεις τα παραπάνω στον αέρα. Θα'χω και στοιχεία για το κατά πόσο η επιφάνεια του γκαράζ μπορεί να γίνει χώρος πρασίνου. Κερνάμε επίσης φουντούνια και διοργανωνουμε προβολή αστυνόμου σαΐνη.Κωνσταντίνος Μπογδάνοςhttps://www.blogger.com/profile/07876609031183863851noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5509350874638675858.post-52674174721813029472009-02-03T00:02:00.000+02:002009-02-03T00:02:00.000+02:00Διαφωνείς "με την εμπορική εκμετάλλευση του σημείο...Διαφωνείς "με την εμπορική εκμετάλλευση του σημείου". Μάλιστα... Τι θα πει αυτό; Θα συμφωνούσες αν το γκαράζ ήταν τζάμπα; <BR/><BR/>Διαφωνείς με τους μπαχαλάκηδες της συντονιστικής; Μέσα, αλλά για την ταμπακιέρα τι μας λες;<BR/><BR/>Κι εγώ μεγαλωμένος στην ίδια γειτονιά είμαι κι ακόμα εκεί μένω. Και στεναχωρήθηκα πολύ - και στην αρχή τσαντίστηκα - με τα κομμένα δέντρα, γιατί, όπως και να το κάνουμε, όταν κάτι μεγαλώνει μαζί σου, από ένα σημείο και μετά το θεωρείς όχι απλώς δικό σου, αλλά κομμάτι σου. Όπως και στεναχωριέμαι κάθε φορά που ακόμα ένας παιδικός μου φίλος φεύγει μακριά από την Κυψέλη. <BR/><BR/>Ανήκω κι εγώ λοιπόν - δεν ξέρω για σένα, αλλά το υποθέτω από τα γραφόμενά σου- στη γενιά των 30, την ποτισμένη με φορμόλη, που αναπολεί τις δραχμές, τα δρακουλίνια και τη Βαβούρα. Όμως, αν και ανήκω σ' αυτή τη γενιά, τη φορμόλη την έχω σιχαθεί.<BR/><BR/>Και εξηγούμαι. ΟΚ τα δέντρα κόπηκαν. Φορτισμένο! Αλλά πριν πούμε "διαφωνώ με την εμπορική εκμετάλλευση του χώρου" να κάνουμε και μια λογική ανάλυση.<BR/><BR/>Γιατί κόπηκαν τα δέντρα; Για να φτιαχτεί υπόγειο πάρκινγκ. Χρειάζεται το πάρκινγκ στην Πατησίων; Του κερατά! Μπορεί να φτιαχτεί αλλού; Εξ όσων ξέρω όχι. Θα ξαναφυτευτούν τα δέντρα; Απ' ό,τι λέει ο Κακλαμάν σε δύο χρόνια, όταν τελείωσει το γκαράζ. Πόσο θα κάνουν να ξαναμεγαλώσουν τόσο; Δεκαετίες. Τι μας έδιναν; Αναψυχή και οξυγόνο. Αναψυχή θα μας δίνουν και τα μικρά μέχρι να μεγαλώσουν, ΕΦΟΣΟΝ βέβαια φυτευτούν και ποτίζονται και είναι όντως τόσα όσα λέει ο Κακλαμακάν ότι θα είναι. Ως προς το οξυγόνο τώρα, και μόνο να αφαιρέσεις το καυσαέριο των αυτοκινήτων που δεν θα χρειάζεται να κάνουν γύρω-γύρω στην Κυψέλη για να παρκάρουν, σε κάνα χρόνο το πολύ κάναμε απόσβεση.<BR/><BR/>Με άλλα λόγια; Το γκαράζ - ναι, εκεί που γίνεται - είναι απαραίτητο. Θα γίνει υπόγειο. Δέντρα θα ξαναφυτευτούν και θα ξαναμεγαλώσουν. Θα παρκάρουμε πιο εύκολα, ιδιαίτερα αν επιδοτήσει ο Δήμος τις θέσεις όπως λέει ο Λεμάν. <BR/><BR/>Με άλλα λόγια; Αν είσαι κάτοικος, όπως λες, αν έχεις κάνει μιάμιση ώρα - κυριολεκτικά - να παρκάρεις στην Κυψέλη, δεν μπορείς να λες ότι αντιτίθεσαι "στην εμπορική του εκμετάλλευση". Ή κάνεις λογική αποτίμηση και είσαι υπέρ, ή είσαι ρομαντικός / σε-όλα-όχι-στης και είσαι κατά. Και τα δύο θεμιτά. <BR/><BR/>Στους γείτονες που διαμαρτύρονται λέω το εξής: και εγώ τσαντίστηκα για το ΠΩΣ έγινε αυτή η ιστορία. Όμως για τη γειτονιά, τώρα που βρεθήκαμε, αποτελεσματικότερο θα είναι να διεκδικήσουμε να μην γίνουν πολυκατοικίες οι πνεύμονες που παραμένουν, όπως η Γαζία, παρά να κοντράρουμε αλλαγές χρήσεις που και το μέλλον του πρασίνου διασφαλίζουν, και κάνουν και αλλιώς τη ζωή μας ευκολότερη.<BR/><BR/>ΥΓ. Ποτέ δεν ψήφισα Σαχλαμάν και ούτε θα το κάνω τώρα, γιατί τα δέντρα που έταξε ότι θα βάλει δεν τα έβαλε και όσα λίγα έβαλε τα έβαλε στο Κολωνάκι.Anonymousnoreply@blogger.com